Do czasu modernizacji stacji Brzeg w 2010 r. ruch prowadzony był przez trzy nastawnie (dwie wykonawcze i dysponującą), które posiadały urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. W marcu 2010 roku ostatnia z mechanicznych nastawni została wyłączona z użytku. W czasie modernizacji kolejne przebudowane części stacji były przełączane do nowej nastawni "Bg", która obecnie obsługuje ruch w torach dodatkowych i bocznych (manewry), gdyż prowadzenie głównego ruchu przekazane zostało ...
Do czasu modernizacji stacji Brzeg w 2010 r. ruch prowadzony był przez trzy nastawnie (dwie wykonawcze i dysponującą), które posiadały urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. W marcu 2010 roku ostatnia z mechanicznych nastawni została wyłączona z użytku. W czasie modernizacji kolejne przebudowane części stacji były przełączane do nowej nastawni "Bg", która obecnie obsługuje ruch w torach dodatkowych i bocznych (manewry), gdyż prowadzenie głównego ruchu przekazane zostało do LCS w Opolu.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||