![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Konieczność trasowania linii w najwęższym odcinku Doliny Bystrzycy wymusiła szereg rozwiązań inżynieryjnych wspomagających śmiałe poprowadzenie linii kolejowej, dosłownie na półkach skalnych. Tutaj po prostu kolej wjeżdżała w góry. Poprzeczne dolinki przekraczano po mostach i murowanej estakadzie:
- km 66,501, stalowy wiadukt blachownicowy, 4 przęsłowy o długości 29,8 m ; - km 66,628, murowana estakada nad dawną kopalnią srebra Marie Agnes; - km 66,709, stalowy wiadukt blachownicowy, 2 przęsłowy ...
Konieczność trasowania linii w najwęższym odcinku Doliny Bystrzycy wymusiła szereg rozwiązań inżynieryjnych wspomagających śmiałe poprowadzenie linii kolejowej, dosłownie na półkach skalnych. Tutaj po prostu kolej wjeżdżała w góry. Poprzeczne dolinki przekraczano po mostach i murowanej estakadzie:
Show more
Show less
- km 66,501, stalowy wiadukt blachownicowy, 4 przęsłowy o długości 29,8 m ; - km 66,628, murowana estakada nad dawną kopalnią srebra Marie Agnes; - km 66,709, stalowy wiadukt blachownicowy, 2 przęsłowy o długości 15 m. Następny to już najdłuższy na trasie (143 m) Most przy Kruczej Skale. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
---|---|---|---|